Adéu Shanfoto

camí_destí_llum_foscor_inici_final

Camí vora el riu Galligants, Girona, Catalunya

Aquest és el primer bloc que vaig començar a escriure, en paral·lel amb Fotoecuador. Era el 2 de gener de l’any 2010. I ara venen temps de canviar la forma en la que em relaciono amb la fotografia. Toca fer dissabte, treure la pols, llençar unes coses i deixar espai als prestatges per encabir les noves. És per això que, després de més de 7 anys, amb pena, tanco aquest bloc.

Durant aquest temps he après com fer anar un bloc, una eina que em sembla extraordinària per comunicar. Un espai propi on la informació queda, s’indexa, es cerca i, de vegades, es troba. Molt diferent del que posem a les xarxes socials. Al bloc he après a comunicar-me en el món 2.0 (juntament amb Facebook, Twitter i LinkedIn) i parlar del que ens agrada: la fotografia. He compartit imatges, sentiments, pensaments, notícies i publicacions. Vosaltres heu aportat comentaris que ens han enriquit. Tot això queda.

Ara, per seguir en contacte en aquest món fotogràfic i virtual podem utilitzar el que ja era el meu bloc principal, Shanphoto, i la meva pàgina de Facebook. A reveure!

Adéu, Shanfoto!

Etiquetes: , , , , ,

Deixa un comentari