Shanghai: fotografia d’arquitectura. Shanghai: architecture photography

Orient Pearl Tower (Dongfang Mingzhu Dianshi Ta), Pudong. Shanghai, China

Orient Pearl Tower (Dongfang Mingzhu Dianshi Ta, 东方明珠塔), Pudong (浦东). Shanghai (上海), China (中华人民共和国)

L’altre dia em preguntava per què m’agrada la fotografia d’arquitectura. La pregunta és obvia coneixent el meu habitual treball de natura i aventura. I l’explicació és ben senzilla: a la natura una de les coses que més m’agraden és el paisatge pausat, buscant el millor punt de vista, la millor hora i, per suposat, treballant amb trípode. Són tres ingredients necessaris per fer fotografia d’arquitectura i paisatges urbans. Així que, aprofitant l’avinentesa de l’Expo 2010 Shanghai he publicat una nova galeria al meu web sobre arquitectura a Shanghai.

Deixa un comentari

