Les exposicions de l’Agrupació Fotogràfica Torelló. Torello Photography Group Exhibitions

Feia mesos que no participava en una exposició de l’Agrupació Fotogràfica Torelló (AFT). Després d’un hivern desconnectat i molt enfeinat vaig tornar a les habituals reunions dels divendres on posem ordre a l’allau d’idees que sempre hi ha sobre la taula. Una d’aquestes idees l’estem materialitzant aquesta setmana, l’exposició fotogràfica FRÀGIL, que s’inaugura el divendres 23 de juliol a les 23 21 h. Com ha passat alguna altra vegada la cosa està anant més enllà de les fotografies en sentit estricte: en aquest cas estan amanides amb uns marcs fets especialment per a l’ocasió i s’exposaran a l’habitual foyer del teatre Cirvianum de Torelló, ambientat de forma ben fràgil.

És un plaer formar part d’una associació tan activa, i més quan vaig arribar a Sant Vicenç de Torelló i no coneixia ningú. En aquests anys hem fet moltes activitats, però una de les que recordo millor i de les que estic més satisfet del meu treball va ser l’homenatge a Picasso que vam fer l’any 2006 amb motiu del 125è naixement del pintor.

Homenatge a Picasso amb Imma Lizondo. Tibute to Picasso with Imma Lizondo

Homenatge a Picasso amb Imma Lizondo. Tibute to Picasso with Imma Lizondo

La fotografia li vaig fer a l’Imma Lizondo amb una única exposició i només hi vaig fer els ajustaments bàsics de l’arxiu raw: saturació (per passar a blanc i negre), exposició, negres, contrast, brillo i corbes. La còpia és “made in AFT”: en aquell cas vam imprimir les fotografies sobre fusta (aquesta a 40×60 cm) i les vam muntar sobre una planxa de ferro rovellada, aconseguint un marc original però alhora molt discret i que encaixa molt amb aquesta fotografia.

Anuncis

Etiquetes: , , , , , , , , , , ,

5 Respostes to “Les exposicions de l’Agrupació Fotogràfica Torelló. Torello Photography Group Exhibitions”

  1. Frikosal Says:

    Dons m’agradaria molt poder veure aquesta foto impresa de la manera que expliques, celebro que tingueu aquesta associació tant activa. Ara mateix estic mirant el mapa a veure quan trigaria a pujar, però es que tinc un sopar de compromís aquell mateix divendres. Fins a quina hora hi sereu ? Es clar que s’hi pot anar un altre dia però la innaguració és la innaguració.

    • Valentí Zapater Says:

      Quan escribia el bloc pensava que, explicant com quedava aquesta fotografia, hi hauria gent que la voldria veure. Així que només em queden dues opcions: exposar-la (la millor) o fer una bona reproducció (ben complicat) i penjar-la al bloc.
      El dia de la inauguració ni idea fins quina hora hi serem, suposo que, més o menys, fins les 10… Però si puges algún dia estaré encantat d’acompanyar-te, hi ha temps fins el setembre

  2. Frikosal Says:

    Jo crec que s’ha d’anar a veure aquesta impressió tant especial i poder-la mirar d’aprop, veure l’ambient de l’ inauguració… A veure que s’hi pot fer.
    Dius que hi sereu fins a les 10 però, no comença a les 23h ? Hi ha un error?

    • Valentí Zapater Says:

      Corregit, és a les 21h!
      Aquesta fotografia va ser exposada al 2006 amb motiu de l’homenatge a Picasso, en aquest cas l’exposició és sobre el tema FRÀGIL, on hi ha altres fotografies meves que suposo que penjaré al bloc un cop s’inauguri l’exposició. Però si vens divendres te l’ensenyaré, faltaria més.
      És curiós, les estadístiques diuen que entre avui i ahir han passat per aquest post 56 visites. D’aquestes, quantes se l’han llegit? No ho sé, però només una, un 2% de les visites, ha caigut en l’error.

  3. Frikosal Says:

    Ostres, em serà impossible, queda massa lluny i he d’estar aquí, a “la ciudad dormitorio” a sopar si o si. Un altre cop serà.

Deixa un comentari

