Lago di Garda: muntanyes i gastronomia italiana. Lago di Garda: mountains and italian gastronomy

Torrades amb olivada italiana. Toastings with italian cream of olives

Torrades amb olivada italiana. Toastings with italian cream of olives

El passat dimarts 15 de juny vaig cobrir la roda de premsa del Consorzio Lago di Garda (Itàlia) a l’Hotel Barcelona Princess. Jo, que sovint vaig cap a dalt, a l’alta muntanya, esperava algun lligam amb les properes Dolomites. No se’n va parlar, però. Potser m’ho esperava per què m’imaginava aquesta zona amb muntanyes ben baixes, però el cert és que a l’est del llac hi ha el Monte Baldo, una serra allargada amb vistes espectaculars sobre el llac. La veritat és que des dels 65 m d’alçada del llac fins els 2218 m del cim Valdritta n’hi ha molt per caminar.

Com era d’esperar un altre tema que em va cridar l’atenció va ser la gastronomia de la zona. A l’hora del dinar vam poder tastar l’excel·lent oli i l’olivada que es produeixen al sud del llac, tot regat amb un bon Bardolino rosat escumós.

Després de tastar a distància els sabors del Lago di Garda ara queda fer un salt i treballar les rutes de muntanya, el paisatge i la gastronomia sobre el terreny.

Anuncis

Etiquetes: , , , , , , ,

Deixa un comentari

